Arriagada, A; Cancino, F; Santana, L. (2018, en revisión). “I always share content with a desire to be seen”. Unpacking young people’s motivations and strategies for sharing contents on Facebook.
Rodriguez-Pastene, F. (2017). Pasado presente. La construcción del tiempo en las narrativas transmediáticas. El caso de cuentosdeviejos. com”. Perspectivas de la Comunicación-ISSN 0718-4867, 10(2), 189-194.
Portales, C; Vinuesa, ML. (2017). Political Advertising and its effects on a pluralist electoral coverage. A case study of the 2009 Chilean presidential elections. Prisma Social, Nº17, pp. 64-86.
Rodríguez-Pastene, F (2017). Pasado presente. La construcción del tiempo en las narrativas transmediáticas. El caso de cuentosdeviejos.com. Perspectivas de la Comunicación (UFRO), Vol. 10, Nº2, pp. 189-194.
Rodríguez-Pastene, F.; Niklander, S.; Soto, R.; Farías, O. (2018). Convergencia mediática y representación online de la cuenta pública de la presidenta Bachelet: @latercera y @thecliniccl durante el discurso presidencial del 21 de mayo. Actas de la 13th Iberian Conference on Information Systems and Technologies (CISTI 2018, Caceres, España, 13-16 junio 2018), pp. 1-6, 27 junio 2018.
Correa, T., Scherman, A., Arriagada, A. (2016). Audiences and Disasters: Analyses of media diaries before and after an earthquake and a massive wildfire. Journal of Communication, 66(4), 519-541.
Valenzuela, S, Somma, N; Scherman, A; Arriagada, A. (2016). Social Media in Latin America: Deepening or Bridging Gaps in Protest Participation? Online Information Review vol. 40, Issue 5, 695-711.
Portales, C.; Braun, M.; Bravo, B.; Cánovas, R. (2016). Medidas anticorrupción y negocios: una relación que crea valor. Transparencia y Sociedad, Nº4, pp. 89-111.