Universidad Adolfo Ibañez

Estudios y Publicaciones

Estas Filtrando por:

Cultura, Consumo & Social Media

Luis Enrique Santana - Cancino, F.

Arriagada, A; Cancino, F; Santana, L. (2018, en revisión). “I always share content with a desire to be seen”. Unpacking young people’s motivations and strategies for sharing contents on Facebook.

Arturo Arriagada

Arriagada, A. (Editor) (2016). El mundo en mi mano: la revolución de los datos móviles. Fundación País Digital-Entel Chile.

Arturo Arriagada

Arriagada, A. (2016). Unpacking the ‘digital habitus’ of music fans in Santiago’s indie music scene, in Hracs, B (ed). The Production and Consumption of Music in the Digital Age. London: Routledge, 237-250.

Arturo Arriagada

Arriagada, A. (2016). La construcción cotidiana del capital digital: fans de la música y tecnologías digitales en Chile, en Boczkowski, P. y Mitchelstein, E. (eds.) Titulares, Hashtags y Videojuegos. La Comunicación digital en América Latina. Buenos Aires: Manantial, pp. 77-98.

Redes Sociales
Instagram