Estudios y Publicaciones

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Cultura, Consumo & Social Media

Arturo Arriagada - Concha, P.

Arturo Arriagada & Paz Concha (2019) Cultural intermediaries in the making of branded music events: digital cultural capital in tension, Journal of Cultural Economy, DOI: 10.1080/17530350.2019.1652673

Arturo Arriagada - Luis Enrique Santana - Duffy, B; Shorey, S; Woolley, S.

Arriagada, A; Duffy, B; Santana, L; Shorey, S; Woolley, S. (2019). Apuntes de la conferencia Cultura Social Media ’18. Santiago: Universidad Adolfo Ibáñez.

Luis Enrique Santana - Huerta Cánepa, G.

Santana, L. & Huerta Cánepa, G. (2019). ¿Son bots? Automatización en redes sociales durante las elecciones presidenciales de Chile 2017. Cuadernos.info, (44), 61-77.

Arturo Arriagada - Ibáñez, F.

Arriagada, A; Ibáñez, F. (2019, en revisión). “From blogs to Instagram and then to Instagram Stories”: Social media influencers and the design of emotional consumption experiences.

Arturo Arriagada - Bishop, S. - Ibáñez, F.

Arriagada, A; Bishop, S; Ibáñez, F. (2019, en revisión). “Moving between commerciality and authenticity: the imaginary of social media influencers in the attention economy”.

Arturo Arriagada - Ibáñez, F.

Arriagada, A; Ibáñez, F. (2019). Communicative value chains: fashion bloggers and branding agencies as cultural intermediaries, in Vodanovic, L. Lifestyle Journalism. London: Routledge.

Arturo Arriagada - Luis Enrique Santana - Cancino, F.

Arriagada, A; Cancino, F; Santana, L. (2018, en revisión). “I always share content with a desire to be seen”. Unpacking young people’s motivations and strategies for sharing contents on Facebook.

Arturo Arriagada - De Simone, L.

Arriagada, A.; De Simone, L (2018). Social media, branding y consumo: Analizando cadenas de valor comunicacionales. Cuadernos.info, Nº42, pp. 12-13.

Arturo Arriagada

Arriagada, A. (Editor) (2016). El mundo en mi mano: la revolución de los datos móviles. Fundación País Digital-Entel Chile.

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